Week 29-30 nog 17 weken te gaan

1 augustus 2021 - Oosterhout, Nederland

We hebben een paar bizare hectische weken achter de rug.

We zijn superblij dat Kay na de zomer 3 dagen per week naar Digibende kan gaan, een plek waar hij echt kan gaan ontwikkelen, iets wat al die jaren op school niet gelukt is. De gemeente heeft ons hierbij goed geholpen door lekker vaart achter alles te zetten, en de leerplichtambtenaar is akkoord dat Kay na de zomer niet naar school gaat.
Langzaam zien we weer stukjes van Kay terug komen die weggestopt waren door alle stress van het schoolsysteem.
We genieten van daar iedere dag weer enorm van.

Helaas de vakantie begonnen met een griepje, en zitten we nu nog thuis ipv op de camping. Maar eind van deze week gaan we nog even lekker kamperen in Neede.

We gaan deze week nog even de bus verder roest vrij maken zodat hij na onze vakantie naar camper cabana kan.

Ondertussen proberen we kleine klusjes op te pakken zoals het maken van leuke tafeltjes voor buiten bij de camper. Gemaakt van een oude, gratis opgehaalde, tafel.

Sterre hebben we ook nog even super blij gemaakt met een stiekeme afspraak met haar bestie. Jammer dat het niet op fimp staat maar toen ze Frencis zag smeet ze haar tennisracket op de grond en vloog ze haar om de nek 🥰.

Sterre met haar beste vriending FrencisSterre met haar beste vriending FrencisKoe knuffelenTjaSamen op de trampoWouter en BirkJammieHamamdoek variant 1Samen turnenVlechten met spaghettiBeetje ziekjes zijnTafeltjes knutselenLekker klussenZelfgemaakte custard misschien wel een ietsie pietsie teveel gemaakt

1. Co Dreef:
    1 augustus 2021