Week 28 nog 19 weken te gaan

18 juli 2021 - Oosterhout, Nederland

Een hectische week waarin afspraken een aantal keer verzet worden. Uiteindelijk was het niet heel druk maar al weer wel veel kunnen doen.

Sterre is into het turnen thuis op dit moment, het hele huis wordt verbouwd tot turnzaal en oefenen maar.

Met zijn allen op pad om stoeltjes te kopen die in de camper passen, dit vergt toch altijd veel geduld van iedereen, gelukkig was er een speelplek voor de kids😅.

Samen met Kay zijn we donderdag richting Limburg gereden, later die avond bleken we net op tijd terug geweest te zijn omdat ook de snelweg van Eindhoven naar Roermond afgesloten werd.

Maar we hebben een goede indruk gekregen van Digibende, een super leuke plek voor Kay om tot rust te komen van al die jaren op de verkeerde plek gezeten te hebben, maar ook een plek waar hij zich kan gaan ontwikkelen op digitaal gebied. Wat hij enorm interessant vind, maar zich zelf alleen daarin niet kan uitdagen. Hier gaat hij aansluiting vinden dat is iets wat we zeker weten.
Het belangrijkste gesprek hebben we komende donderdag met de leerplichtambtenaar. 🤞

We kregen te horen dat de camper 2 weken eerder naar de bouwer mag, super fijn maar wel even gas op wat we zelf nog moeten doen.
Ik ben begonnen met al het roest weg te werken, en Wouter en vandaag samen met mijn vader de achterdeuren aan het maken.

Eindelijk was het weer droog en konden met zijn allen en vooral Kay ritueel zijn schoolboeken verbranden, sorry buren voor de rook overlast 😂.

Heerlijk met pallet hout weer wat rekjes erbij gemaakt.

Schoolboek verbrandingStoeltjes kopenRoest wegwerkenRoest wegwerkenKruidenrekjesSchoolboek verbrandingSchoolboek verbrandingSchoolboek verbrandingTurnen kan je overalSchoolboek verbrandingTurnen kan je overalSchoolboek verbrandingSchoolboek verbrandingDeuren van de bus maken

1. Co Dreef:
    18 juli 2021
    Veel te doen, in wel heel weinig tijd. Sterkte, en blijf wel gezond!