Week 32

10 juli 2022 - Terrugem, Portugal

We hebben nog heerlijk een weekje genoten op mikkis, de kinderen vermaken zich daar altijd prima.
Ook vonden we hier iemand die onze dreads kon bijwerken, lekker relaxed, beide staan we op de camping dus op het gemakje opstaan en checken of de ander tijd heeft om aan de slag te gaan.
ze heeft mijn dreads en  Sterre haar dreads bijgewerkt, waarbij die van Sterre wel echt heel erg aan toe waren door het zwembad.
We hebben er ook weer een dreadie bij in de familie want ze heeft ook Birk voorzien van een mooi dreadjes hoofd.
Nu wel aan ons de taak om ze iedere dag te rollen en goed bij te gaan houden met bijwerken.

Vandaag zijn we begonnen aan de terugreis naar Nederland. In onze rijdende sauna hebben we meer km afgelegd vandaag dan verwacht. Tussen door een watertje opgezocht waar wij en de honden even in konden afkoelen en we op het heetst van de dag niet in onze rijdende sauna zaten. Na het eten zijn we nog wat verder gereden.
de temperatuur gaf voor vandaag zon 42 graden aan en nu 29, buiten heerlijk weer met een windje maar in de camper best warm.

Hoe de reis gaat lopen zien we wel, voor nu zien we onszelf in de ochtend een stukje rijden, in de middag te rusten in de schaduw en liefst bij water en dan in de avond verder te rijden, want pff 42 graden is echt te warm.

1. Laura:
    10 juli 2022
    Veilige reis!
  2. Hans Titulaer:
    11 juli 2022
    Veilige reis = rustige ontspannen reis.
    Lekker alle tijd nemen om je terug op Nederland te oriënteren, de voorbije maanden in ogenschouw te nemen en ja, het voorbereiden van jullie samen in een min of meer conventionele setting binnen een paar weken. De luxe van het thuis zijn straks. Een lijstje maken van wat jullie nu ontberen versus een lijstje van thuis, straks. Een zoektocht naar wat er leeft bij jullie allen....Wouter, Marielle, Kay, Sterre en Birk..... en misschien een wens voor een volgende avontuurlijke trip??....
    Maar nu eerst wat kilometers -op jullie gemakkie- maken. GOEDE REIS! 🦴
  3. Co Dreef:
    11 juli 2022
    Koelen, koelen en nog meer koelen. Te warm om je kop er bij te houden. Wees voorzichtig. Goede terugreis gewenst; graag!
  4. Hans Titulaer:
    Stilletjes hier!
  5. Wouter, Marielle, Kay, Sterre & Birk:
    31 juli 2022
    Haha jazeker, we zijn weer in nederland zon twee weken nu. Was me er van bewust dat ik vorige week niets geschreven had. Reizen in Nederland is toch anders dan in het buitenland😬

Komende week ergens zal ik nog even verslag doen van afgelopen weken.
    Op dit moment verblijven we even in het Ecordorp in Boekel.
  6. Hans Titulaer:
    Good to know! :-)