nog 14 weken te gaan

21 augustus 2021 - Oosterhout, Nederland

En dan begint stiekem de stress wel even op te spelen, mijn to do lijst is giga en de camper is langer weg dan ik bedacht had.

Afgelopen weken waren hectisch, bijzonder, leerzaam, een persoonlijke ontdekking.

Samen een avondje uit, wat was dat lang geleden, kaartjes weten te bemachtigen voor de Tisjeboy Jay. Wat kan ik van hem genieten, zulke logische redeneringen, met een goede dosis humor en positiviteit.

Zonder enige na weeën van ons C griepje zijn we nog een ruime week naar 't Hof geweest. Wat hebben we daar weer genoten van alle mooie mensen, de openheid, de vrijheid en de hulp die ik mocht krijgen in mijn persoonlijke zoektocht. Het voelt zo ontzettend fijn om daar alles met elkaar te kunnen delen, ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen, eerlijke open antwoorden te ontvangen.
De kinderen de ervaring Sauna meegegeven, ze vonden het wel een beetje warm.

Na de vakantie Kay gaan uitzwaaien in Harlingen, die lekker een weekje op kamp gaat.

Tussen alle to do dingen door, heb ik gister iemand mogen helpen met het vervoer van haar spulletjes voor haar nieuwe huisje, want helaas kon niet alles in de lijnbus met haar mee. Dus een ritje hornbach, ikea, bavel, chaam gemaakt en iemand heel erg blij gemaakt met de hulp die we boden.

Vandaag even een paar maaltjes gemaakt voor Anne-Marie en Karlo, die net zijn bevallen van een prachtige zoon. Tezamen met nog wat heerlijke wolletjes en babyspullen ga ik dat straks even voor de deur zetten.

Vandaag eindelijk de laatste was gewassen van de vakantie, de bewuste keus voor geen droger sta ik nog steeds achter, maar wat met het weer van afgelopen week wel zorgt voor een niet weg te werken was. Maar we zijn er bijna doorheen.

maaltjes koken voor een net bevallen vriendinvoorgezaagd hout om kastjes van te makenBij een ikea bezoek hoort een heerlijk vegan ijsjeIk was toch wel een beetje moeSterre wat heb je op je hoofd?onze voortuinNatte spullen te drogen hangenKay uitzwaaienKay uitzwaaienHarlingen, Kay afzetten bij de bootHeerlijk samen slapenSamen even alles weer opruimen na ons sauna bezoekjeBarrelsauna op Hof van Moeder AardeSaunahofjeSaunaBirk als fotograafsaunasauna middag met Kay als fotograafsauna middagsamen naar de saunasamen naar de saunazo zet je moeder je stiekem op de fotomeehelpen met kokenTjasamen gekke bekken trekkenbij de obelinkToch maar even op de foto met Jay na zijn voorstellingzo laden wij onze auto in die niet voor de deur staat

1. Co Dreef:
    21 augustus 2021
    Leuk om hiervan te kunnen/mogen genieten. Blij dat Corona geen ellende heeft gebracht. Ben wel benieuwd hoe jullie camper wordt. Zojuist nog een heel aantal voorbeelden bekeken op Pinterest. Ik wens jullie als gezin nog veel geluk en succes toe.
  2. Wouter, Marielle, Kay, Sterre & Birk:
    21 augustus 2021
    Er staan echt pracht exemplaren op internet, ik verzamel steeds allerlei foto's voor ideeen
    Die van ons wordt iig niet wit, we proberen zo verl mogelijk receycle hout te gebruiken iig voor de kast deuren en lades en de tafel ook.

Zo gauw ik fotos heb komen ze online hoor
  3. Co Dreef:
    Graag tot ziens