Week 16

19 maart 2022 - Mataró, Spanje

Deze week was het weer niet zo heel goed. Sahara zand en veel bewolking en wind, regen tot nu toe veel in de nacht en soms overdag maar dan zaten we in de auto.
We hebben flink wat kilometers gemaaky deze week, de route vonden we niet echt heel mooi op veel plekken, ook benidorm was niet echt onze plek.
We staan nu voor 5 nachten op een, voor ons, dure camping. Even genieten van de wifi, stroom en heerlijke douche en bad voor de kids.
Vandaag met de free shuttle bus naar Mataro geweest, naar de markt en een heerlijk plekje gevonden waar we echt Spaans gelunched hebben.
Ondankst dat ons de huizenbouw en uitstraling van de stadjes (die we nu hier tegen zijn gekomen) niet aanspreekt zijn de Catalanen echt super lieve vriendelijk mensen. Ze geven zo op straat complimentjes aan je en ondanks dat we geen Spaans spreken begrijp ik steeds goed wat ze bedoelen.

Ook hier hebben we weer leuke mensen ontmoet, en grote kans dat onze volgende zomervakantie in Zweden zal plaatsvinden op het landje van deze mensen.

Dat was het weer voor nu, wij gaan lekker verder chillen, uitbuiken en nagenieten van de heerlijke sangria bij de lunch (het was een littertje gelukkig hadden we onze drinkfles blij om wat we niet op konden mee te nemen, want hij was heerlijk maar ook erg sterk) 😂

1. Co Dreef:
    19 maart 2022
    Leuke foto's, geniet maar van de camping. 5 Dagen reizen kost ook energie.
  2. Hans Titulaer:
    23 maart 2022
    Lekker geklauterd, gefietst, fikkie gestookt, gebadderd.
    Vooral die foto van drie meiden op de katrol is erg leuk!
    Rijden is m.i. duurder dan staan? Een luxe staanplaats met luxe sanitair is altijd welkom. Hier was weinig woestijnzand en de temperatuur nu vandaag was zomers. Ca. 19°C. Bij jullie ook beter dan in het laatste bericht, nu?.......
    Let the good times roll. :-)
  3. Wouter, Marielle, Kay, Sterre & Birk:
    23 maart 2022
    We staan veelal gratis of voor 5,- ofzo dus ja dan is staan goedkoper dan rijden nu, en we maken flink wat km.
    We zijn nu vlak voor montpellier hier is het igg overdag heerlijk en we hebben lekker in de zon gezeten vanmiddag maar de nachten zijn fris iig geen regen hier dus dat maakt al veel goed op naar monaco, milaan en dan kroatie en tussendoor vinden we mooie overnachtingsplekjes , kids zo naar bed en wij aan de wij proeverij 🍷