Week 15

12 maart 2022 - Coripe, Spanje

Weer een weekje voorbij, een weekje lekker reizen en wandelen.

We hebben de varkens en ezels gevoerd bij boer Pepe, een geweldig lieve man die geen woord engels spreekt maar doorzet met wat hij je graag wil vertellen. Zorgt voor iedereen met hapjes bij het kampvuur en laat de kinderen helpen met het voeren van de dieren iedere dag. En het uitzicht in was er prachtig.

We ontmoete daar een leuk gezin en gaven ons de tip naar Coripe te rijden en daar vonden we een prachtige plek tussen de bergen.
Ook zijn we met hen in de buurt van Ronda een wandeling gaan maken. Waarna we weer terug naar Coripe gereden zijn omdat een ander gezin met puber daarheen ging, en omdat er weinig reizende pubers zijn maken we van die gelegenheid gebruik voor Kay. Gelukkig klikte het goed en ook het andere gezin stond daar weer en daar kunnen Birk en Sterre leuk mee spelen.
Zaterdag was een heerlijke aankeuvel dag, ik ben met Kay, Birk het puber gezin een stuk gaan fietsen van de Via Verde een route waar ooit een treinrails lag.

Sterre lekker aan het spelen en Wouter lekker wat aanrommelen en hout hakken voor het kampvuur.
En vooral even heel hard genieten van deze droge lekkere dag want veel goeds voor komende week wordt er niet voorspeld.

Zondag rijden we door richting Granada.

We merken ook dat we als gezin echt super chill en relaxed zijn al een tijdje, iedereen doet zijn ding, is samen, heeft zijn taak en geniet.
Wij leren iets beter ja of nee ipv misschien te zeggen en nee goed uit te voeren zodat er voor de kids meer duidelijkheid is, en de kids leren een nee te accepteren zonder discussie, want dat scheelt zoveel energie voor ons.

1. Co Dreef:
    12 maart 2022
    Leuk om te lezen en te kijken. Gezellig ook zoals jullie met anderen optrekken! Goede reis verder!