Week 9

31 januari 2022

We genieten even van een vaste rustige plek. We helpen vrienden met verhuizen en doen wat uitstapjes tussendoor.

Zo zijn we naar een dog rescue center geweest om met de honden te gaan wandelen. Weer wat geleerd als we naar een nieuwe plek gaan. Dubbel checken met google fotos erbij of we het juiste adres hebben.

Google stuurde ons een een klein bergdorpje is, en tja dan kan je alleen nog maar gewoon doorrijden en hopen dat je overal tussendoor past en je weer bij de wat grotere weg uit komt.

Het grootste stuk zijn we zonder schade doorgekomen, maar op een punt ging ik omhoog en na een huis meteen een bocht naar rechts, maar door de zon die ineens mij verblinde kon ik niet zien hoeveel ruimte ik voor mij had (weg en afgrond) en nam ik de bocht te krab en stonden we tegen een huis aan (wat zo te zien al vaker was gebeurd omdat de hoek van het huis al wat schade had)

Met een keer extra steken, stootplaten opgeraapt te hebben konden we onze weg vervolgen, waarbij een stukje met spiegels ingeklapt precies paste.

Uiteindelijk bleek het honden centrum aan een grotere weg te zitten. 😂

Weer een klusje erbij, krassen wegwerken.  En om de schade nog wat erger te maken reed ik bij terugkomst over de afwasteil heen met mijn super handige emaille melkpannetje erin.

Het was hard werken met de honden, het is goed voor ze om te wandelen maar trekken hard omdat ze ons nog niet kende en ze het wandelen aan de lijn nog moeten leren.

We hebben nog een prachtige wandeling naar een waterval gemaakt, en Wouter en Sterre 2 keer aangezien Sterre haar konijn was kwijtgeraakt. Gelukkig voor Sterre lag hij bij de waterval.

Sinds een paar dagen hebben we Mr. Zummy in de camper. Dit katertje kwam aanlopen en vond ons wel aardig. Of hij verder mee gaat reizen weten we nog niet, het mag, maar dat moet hij zelf ook willen.

Foto materiaal zal later deze week online komen.

1. Co Dreef:
    31 januari 2022
    Hou de potten en pannen heel, graag. Ja onverwachte bochtjes heb je overal en trekkende honden nog meer. Maak het maar gezellig! Liefs!
  2. Lies:
    1 februari 2022
    Het gaat heel goed zo te zien!