Week 10

6 februari 2022 - Figueiró dos Vinhos, Portugal

We hebben een rustig weekje achter de rug,

We zijn lang aan het dubben geweest hoe we extra bedden gaan creeren, we wisten wel hoe we het wilde maar de spullen verkrijgen hier was niet mogelijk en verzenden vanuit Nederland ook niet omdat het te groot was. (Tuurlijk had het wel op een pallet verstuurd kunnen worden, maar dat gaat wel erg in de 💶 lopen.

Oplossing is bedacht nu, wachten op een pakje uit Nederland met twee militaire lijkenslepers, daarna naar de bouwmarkt om stalen pijpen te kopen en dan in de camper wat hout op zijn plek maken zodat het bed geplaatst (en verwijderd kan worden)

We vermaken ons ondertussen met dagelijkse bezigheden, want daar gaat  allemaal langer tijd in zitten dan thuis. Beetje hobbyen, klusjes aan de camper en aanhanger.
We gaan twee keer per week naar een honden opvang om de hondjes te laten wandelen of met ze te spelen.

Sterre is vandaag voor de tweede keer naar forestschool geweest waar ze het erg naar haar zin heeft. Vuur maken, hout bewerken, bugsafari, vandaag hadden ze een pootloze hagedisbaby gevonden.

Ook wat fotos straks te zien van onze inkopen, we gaan proberen de basis houdbare producten voor een maand in te kopen, met al onze allergieen is het fijn om dat steeds bij een zelfde winkel te doen, dan ben ik niet uren kwijt met verpakkingen lezen. De lidl is hier in portugal erg uitgebreid, wat ze in Nederland alleen als tijdelijk product hebben, zit hier gewoon standaard in het assortiment. Maar de lidl is vanaf hier zon 45 min rijden dus dat doe je liever niet elke 3 dagen.

1. Co Dreef:
    6 februari 2022
    Veel vakantiegenoegen. Plezier graag gegund!
  2. Hans Titulaer:
    6 februari 2022
    Klinkt goed!
    Even lanterfanten, wat (re-)organiseren......alles op z'n tijd......als 't effe kan. Heel gezonde insteek.