Week 13

27 februari 2022 - Sevilla, Spanje

Hoe is het afgelopen, we hebben een nacht gewacht op de camping en zijn helaas op maandag zonder Zummy doorgereden. Hij overleeft het wel daar in het bos, het is een goede jager en we hadden gelukkig de kinderen vanaf begin al gezegd dat het kan dat hij ergens uitstapt en daar blijft.

In de buurt van Nisa stonden kwamen we bij een prachtig (stuw) meer terecht. Heerlijk weer. Opa en oma kwamen meteen de boot brengen zodat we daar 1,5 dag goed gebruik van konden maken.

We hebben genoten van een heerlijke wandeling in de buurt met mijn ouders, een pracht plek gevonden met veel potentie maar helaas niet te koop, en daarnaas zijn ze daar enorm streng met de regels omdat het een natuurgebied is dus mag je er waarschijklijk niet zo veel ondernemen. Of onder duidelijke regels en dat is niet wat we fijn vinden.
De kinderen vonden het super om even met opa en oma te zijn en wat extra verwende aandacht en lekkers te krijgen.

En dan ineens krijgen een fimpje van de camping eigenaar waar Zummy kwijt was geraakt, hij kwam miauwend aanlopen. Sterre in tranen, dus ipv de grens over naar Spanje, wij twee en 160 km terug land inwaarts om Zummy op te halen.

Een mooie tussenstop in Elvas gemaakt en door naar Spanje, naar Sevilla gereden. Wat een prachtige fietsbare stad. Prachtig park en een mooie binnenstad met prachtige gebouwen, enorm druk op zaterdag. Vandaag rijden we naar het strand, via een supermarkt om toch maar een kattenbak aan te schaffen, natte spullen en gemiauw in de nacht proberen we liever te voorkomen. Ook moeten we op tijd van deze parking af zijn aangezien het naast het voetbal stadion is en er vandaag een wedstrijd is.

1. Co Dreef:
    27 februari 2022
    Prachtige serie van een leuke vakantie!
  2. Hans Titulaer:
    2 maart 2022
    Jullie ervaring met Lissabon lag m.i. wat zwaarder op de maag dan Sevilla? Een mooie fotoreportage!
    320 km rijden voor een lieve zwerfkat is niet niks! De kinderen mogen blij zijn met hun pa & ma. Sowieso met de gehele 'onderneming' tot nu toe! Een verrijkende ervaring voor jullie allemaal. Take care!
  3. Marielle Reniers:
    2 maart 2022
    Klopt helemaal sevilla was heel relaxed en ook lekker op de fiets. Met fietspaden enzo.
    Die kat is me nog wel een ding, we staan nu weer even wat langer op een plek en hop dat beest is er weer van door.