Week 12

20 februari 2022 - Penela, Portugal

We hadden een rustige week.
Maandag ging Zummy onder het mes n kan hij iig niet meer voor nog meer zwerfkatten zorgen.

Wachten op het pakje en kennismaken met hoe Portugal werkt. Na een paar dagen geen pakje en belletje gehad te hebben ben ik zelf gaan bellen. De chauffeur kon het adres niet vinden, maar kon ook niet bellen omdat hij geen Engels spreekt.
Het pakje wordt een dag later bij het benzinestation neergelegd, na middag wachten want 13:00 werd 16:00 na nog een telefoontje om navraag te doen konden we met pakje richting de camping.
We konden op donderdag inkopen doen, Sterre nog een keer naar forestschool.

Bijna Zummy kwijt op de parking van de bouwmarkt, het is een straatkat en en jager, na lang zoeken kwam iemand ons roepen om te zeggen waar hij lekker op vogels lag te jagen😂

Vrijdag kregen we klushulp van Erik en Laura en de kids. Klussen in de miezer en met flinke wind, kinderen die eigenlijk binnen willen spelen maar wat nu niet kon. Maar uiteindelijk superblij met het resultaat.
En dan maak je een nieuw plan om dan op zaterdag nog wat laatste klusjes te doen, en superblij met dat resultaat van een netjes ingeruimde besteklade, en dan zouden we zondag door rijden. Eerst richting mijn ouders en dan dinsdag door naar Sevilla Spanje.

Zondag ochtend, na lange zoektocht naar de eigenaar van de camping konden we betalen, alles stond al klaar dus instappen maar. Zit zummy ook in de bus, euh nee. Dus nu zijn we een paar uur verder, en zit de kans erin dat we toch nog een nachtje hier blijven in de hoop dat Zummy vanavond wel terug komt. En dan schuift de hele planning een dagje vooruit.

na wat natte koude winderige dagen genieten we nu wel van een wat warmere zon en weinig wind en is dus buiten zitten weer leuk.

dank jullie voor het lezen en heb je vragen dan horen we ze graag

1. Roy Bouwhuis:
    Dus is het welmooi daar
  2. Co Dreef:
    20 februari 2022
    Nu maar hopen dat Zummy terugkomt, en niet op de volgende camping er alsnog vandoor gaat. Veel knutselwerk, maar het lijkt te lukken, gelukkig! Op pad naar het Oosten, ik ben benieuwd! Liefs en dat het een beetje meezit!
  3. Marielle Reniers:
    20 februari 2022
    Roy het is prachtig hier
    Co
    Helaas nog steeds geen zummy dus ik denk dat we morgen zonder hem verder gaan helaas. Hij red zich wel wel tis een goede jager en muizen genoeg