Week 31

4 juli 2022 - Pêra, Portugal

De week is weer voorbij, we zijn de hele week op mikkis geweest, de kinderen lekker gespeeld, kinderclub georganiseerd, armbandjes verkocht, ruzies met vriendinnen gehad, lekker zakgeld uitgegeven in de bar. Dus enerzijds lekker genieten anderzijds soms wat frustraties van alle kanten. Weer nadenken waar doe je goed aan, hoe help je je kind op de beste manier. Processen die op een plek als deze weer even flink aan de orde zijn.  Uiteindelijk groeien we er allemaal van maar leuk is anders soms.

Nikki van wander.locks heeft mijn dreadjes bijgewerkt en nu bezig met die van Sterre, wat een flink karwei is want het zwembad heeht haar dreads geen goed gedaan. Dus even afzien voor haar maar ze geniet aan de andere kant wel van een rust moment en ze mag van ons dan aan een scherm om de letterlijke pijn wat te verzachten.

De hondjes doen het super, voor Harvey begint wat vrijer te worden, komt zelf uit de camper om buiten rond te kijken. Nu in de fase dat hij naar alles en iedereen gaat blaffen. En Izar zit in de bijt speel wegren fase dus die ligt meer vast nu helaas.

Op naar ons laatste weekje Portugal

1. Co Dreef:
    4 juli 2022
    Nog één weekje dus, maar we hebben toch de indruk dat dit een fantastische vakantie is geweest. Geniet er verder van, en tenslotte welkom de thuisreis,
    P.S. Ruzie maken is te vermoeiend!