nog 11 weken te gaan

12 september 2021 - Oosterhout, Nederland

De eerste school week zit er al weer op. Kay werd maandag door Wouter, Birk en Sterre naar Digibende in Kelpen-Oler gebracht. De plek waar hij 3 dagen in de week heen gaat de komende maanden. Een plek waar alles om computers draait, waar hij kan gaan doen wat hij leuk vindt en er beter in kan worden. Waar hij goede ondersteuning krijgt en mag zijn wie hij is.
De reis is pittig, er is weer meer verkeer op de weg dus ook meer file, maar hij kan na een dag Digibende, de dag erna lekker thuis bijtanken en dat heeft hij echt nodig. Hij vind het leuk daar, gaat daar uitgedaagd worden en hoeft geen huiswerk en leerwerk meer te doen, en man wat geeft dat een rust in hem en hier in huis.
Sterre was de eerste dag nog vrij. Nadat ze Kay afgezet hadden zijn ze doorgereden naar GAIA ZOO en hebben daar een gezellige dag gehad.

dierentuindierentuindierentuindierentuindierentuindierentuin

We kregen het goede bericht dat we de camper op konden gaan halen, hij is nog niet klaar, ze wachten nog op de koelkast, luifel en spotjes, omdat geen enkel bedrijf meer levertijden aangeeft mochten we de camper op komen halen en over een tijdje rijden we nog een dagje naar Barneveld om hem daar helemaal af te maken.

onderweg de bus ophalenbusbusbus

Het leuke werk voor mij kan nu beginnen, het plafond staat al in de wax, en de volgende stappen zijn, muren en vloer verven, trekhaak laten nakijken zodat alle lampen stroom krijgen, voorstoel en bank vervangen door twee poepie luxe stoelen. Wat zijn we super blij met onze buurman die zulke dingen voor ons kan regelen.

Afgelopen week ook druk geweest met het huis netjes en schoon te maken, voor de fotograaf die komende week komt. Zodat ons huis in de verhuur kan gaan.  Hebben we spontaan Wouter zijn verjaardag een weekje vervroegd, het was lekker weer, en tijd om een gezellige avond te maken met lekkere hapjes en een flink kampvuur.

ramen zemen met mamaverjaardag Wouterspontane verjaardags avond voor Wouterverjaardag Wouter

Onder het kopje foto's vind je nog meer foto's van afgelopen week.

1. Co Dreef:
    13 september 2021
    Leuk om te lezen. Fijn dat jullie de buurman goed kunnen inschakelen. Geniet ze, en ... niet teveel tegelijk doen hoor. Rust moet soms ook!