Week 5 pera

3 januari 2022 - Pêra, Portugal

Iedereen de allerbeste liefdevolle wensen, op naar een prachtig jaar, vol vertrouwen.

Ons laatste weekje op Mikki's place. De kids hebben het heerlijk gehad hier en daardoor wij ook. We zijn helemaal uitgerust om morgen verder te gaan reizen. Na wat speurwerk en wat leuke plekjes via vrienden begint de route naar onze volgende langere stop vorm te krijgen.

Na een ruime week van regen en niet drogende was, die in een veel te volle trommel had gezeten, toch maar een dagje op pad geweest naar een wasserette om 4 flinke wassen te draaien en te drogen. En wat is het dan toch fijn om je huis bij je te hebben, we hebben heerlijk gelunched met versgebakken pannenkoeken. Nu het ritme erin houden om elke week een was te draaien en maar meteen te drogen. Want aan de lijn drogen wil niet altijd in een dag lukken en dan is het de dag erna weer nat vanwege het vocht.

31 december was hier een feestje in de kantine en hadden we zelf een vuurtje gemaakt. Het was deze dag enorm warm en wind stil, wat hebben we daarvan genoten. Kay heeft met al zijn vrienden in de tent geslapen.

1 januari was ons buurmannetje jarig en werd het luchtkussen opgespoort, gelijmt en veel mee gespeeld, ook was toedeloe de clown er weer bij en was er een kleine bijdragen van de zeepbellen koningin.

Vandaag zijn we druk met inpakken en alles rijklaar maken zodat we morgen rustig aan kunnen vertrekken. Op naar heel veel mooie plekjes. En dus wat meer afwisseling in het beeld matariaal.

Zie foto's en videa's voor het beelmateriaal van afgelopen week.

1. Co Dreef:
    3 januari 2022
    Best gezellig en nu maar hopen dat jullie het net zo gezellig hebben op de volgende verblijfplaats. Dit was genieten, en met fijn weer de feestdagen te kunnen vieren. We zijn reuze benieuwd, waar de reis verder naar toe gaat, en hoe het jullie daar hebben. Hopelijk weer net zo huiselijk als in Pera. De beste wensen nog, en geniet ze! Liefs.
  2. Roy Bouwhuis:
    3 januari 2022
    De bestste wensen aan die kant ik kom net van het werk thuis groetjes uit wierden