5 weken voor vertrek

24 oktober 2021 - Oosterhout, Nederland

Er is weer veel gedaan afgelopen week, volgende week wat meer foto's van de camper. Want het bed is klaar, alleen nog de tafelpoten, maar ik wacht nog op de scharnieren. De hoge kasten zijn klaar, de deurtjes kunnen gemaakt worden nu. Bovenkast is bijna klaar, bovenkast keuken is in de maak. Spelletjesbak voor onder de verhoging onder de tafel gemaakt en gevuld.
Stof is op in lappen geknipt en gewassen zodat ik het kan vermaken als Sterre dreadjes krijgt.

spelletjes bak en wijn ladekeukenkast to bespelletjes bak die onder de verhoging onder de tafel komt13 meter stof om de kussens mee te bekledenbovenkastjes

Helaas wachten we op nog wat spullen waardoor we geen dingen af konden maken vandaag, wel veel voorbereid zoals het gat gezaagd in het aanrechtblad, tussenschotten gezet om de keuken van te maken. Te veel om op te noemen.

Naast klussen deze week een heerlijke boswandeling met alle kindjes van Birk zijn opvang gemaakt, kastanjes gevonden, torretje gevonden, kabouter gevonden, appelvrouwtje tegen gekomen.

afval opstokenBirk heeft de knikkerbaan uitgevondenherfstwandeling met opvangherfstwandeling met de opvangtorretjetorretje gevondenop weg naar de camping, logeren bij opa en oma

Birk en Sterre zijn uit logeren bij opa en oma op de camping, dus blijven wij over met Kay.

1. Co Dreef:
    24 oktober 2021
    Gezellig om te lezen, en nu maar hopen dat alles op tijd komt. Ik mis Kay zo vaak. Hoe gaat het met hem?
  2. Wouter, Marielle, Kay, Sterre & Birk:
    25 oktober 2021
    TJa Kay, die wil 1 niet op de foto, en 2 zit hij vooral aan zijn computer dus vandaar, hij heeft stiekem toch best wel wat hersteltijd nodig gehad na het ongeluk, verder gaat het goed met hem en gaat hij nu zelfs in zijn vakantie naar digibende omdat hij het daar zo leuk vind.
  3. Co Dreef:
    25 oktober 2021
    Leuk om te horen dat Kay het bij digibende naar zijn zin heeft. Dat hij geen zin heeft, om op de foto gezet te worden, dat is normaal. Maar vele jaren later kunnen zulke foto's wel weer gewaardeerd worden. Zus Threse had zo'n foto met mij liggend op een stretcher (achterwerk duidelijk centraal) mij vergroot toegestuurd. Na mijn operatie, doe maar rustig aan, dan kom je er wel weer.