10 weken voor vertrek

19 september 2021 - Oosterhout, Nederland

Ik vind dat aftellen toch wel een dingetje merk ik. Het lijkt nog zo ver weg, maar 10 weken is dan toch ook nog maar heel erg kort als ik bedenk wat we nog op de to lijst hebben staan. Maar ik merk ook dat we (nog) geen stress hebben, we pakken een rust moment als we dat nodig hebben, en ik geniet enorm van het klussen tussen alles door. En dan is voor nu schilderen een lekker relaxed, niet nadenken, klusje.

Deze week kwam de fotograaf, ivm de verhuur van ons huis. Niet een van de leukste dingen, alles wegwerken achter deuren om het daarna weer tevoorschijn te halen. Ik geloof dat ik liever echt inpak. Ook was Birk gevallen op de opvang ondertussen niet meer dik na een week maar wel nog flink blauw. Onze kluskabouter vind ondertussen even zelf uit hoe het bitje uit de boormachine moet en hoe je er dan een boor in zet om lekker gaten te maken in het hout.

busbusbusBirk die zelf uitvind hoe je een boor in een boormachine zetBirkje was op de opvang gevallen tegen een bankje en had een paasei op zijn gezicht.onze gang terwijl de fotograaf de woonkamer op de foto zet

De tijd die over was zijn we lekker in de bus bezig geweest, Wouter heeft de binnenkant van de bus in de grondverf gezet op het dorpsplein in Kelpen-Oler. Waarna ik hem later deze week in de eerste laag kleur heb kunnen zetten, op naar laag 2 en het verven van de vloer.

Even genoten van het lekkere weer tijdens een reünie bbq met Wouter zijn oude kroeg vrienden. Waar we ook van genieten is het goede en super fijne contact wat we met onze buren hebben. Lekker bij elkaar binnen kunnen lopen, elkaar helpen wanneer nodig of gewoon omdat je er zin in hebt.

Het dagelijks bijhouden van wat ik gedaan heb is nog niet helemaal ingebakken, en ook zijn het maken van foto's er deze week bij ingeschoten. Dus een korte update deze keer.

1. Co Dreef:
    19 september 2021
    Lief en leuk tegelijkertijd. Geef Birk maar een extra knuffel. Voorzichtig hoor!