1 week voor vertrek

22 november 2021 - Oosterhout, Nederland

Nog 1 weekje te gaan.
Een week voor de boeg met allerlei to do dingen, van bus wassen, goten leegmaken, bril ophalen, Kay nog even een kies laten trekken en een dagje efteling en ga zo maar door.

Een weekje van afscheid nemen op school en van familie en vrienden.

Traktatie uittestenHelm van oma terug brengen

Als verassing hebben we gister toch maar Sinterklaas gevierd, dit jaar had ik de kinderen gezegd het over te slaan, want qua leeftijd kon dat ook dit jaar. En werkelijk wat geniet ik daarvan zeg, er heerst totaal geen sint spanning in ons huis, de kinderen slapen heerlijk door. Maar die gekke zak in de gang met dat hele bizare kado erin dat was toch wel een enorme verassing. Birk een eigen fototoestel en Kay en Sterre een tablet. Iets wat we eigenlijk nooit zouden geven maar voor onderweg we er nu wel het praktisch nut van inzagen om ze ieder een eigen divice te geven. Geen gedoe met steeds inloggen op andere bieb account of netflix account, allemaal tegelijk achter een eigen schermpje.  Wel met strakke afspraken want ik heb geen zin in gedoe. Geen vaste tijden meer straks voor onderweg, ze mogen er op en doen wat wij zeggen als wij het zeggen, vragen ze erom dan krijgen ze hem die dag niet. 🤞

Inpakken maarNu nog lege aanhanger

Zondag is het plan om te vertrekken, mits alle klussen klaar zijn. Wat hebben we daar veel zin in, ook de kids leven er naar uit en zelf bij Kay zien we sinds afgelopen week weer meer glans en emotie op zijn gezicht, zijn we steeds meer heerlijke auti en Kay grappen aan het maken waar hij echt veel positieve energie uithaalt. Hij heeft zo zijn voorkeuren en dus was de gekochte traktatie van mams niet goed genoeg dus mag ik nog een keer op pad 😂 maar dat doe ik graag.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Co Dreef:
    22 november 2021
    De laatste lootjes dus. Er komt altijd meer op je pad, dan gewenst. Ieder een eigen device, goed idee. Hou je kop er maar bij, om niets te vergeten. Liefs en groetjes!